6090051609 |
ITINERARI: L'aula amb un grup estable de convivència a Educació Secundària Obligatòria |
2020-2021 |
Taller. Secundària Obligatòria |
|
|
|
7/10/2020 - 21/10/2020 (15 hores) de 17:00h a 20:15h |
|
VT Curs a distància |
|
_ (A distància)  |
|
|
Format |
En línia |
Sincronicitat |
Síncron |
Organització |
Servei Educatiu Segrià
|
| |
|
Formació en format virtual.
En dimecres. |
| |
Inscripció |
14/09/2020 - 27/09/2020 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Basant-nos en activitats pràctiques, l'objectiu del taller és apoderar el professorat d'ESO per a què el treball a l'aula esdevingui més permanent. Es donarà una breu introducció a cadascun del temes, es plantejaran activitats pràctiques d'aula i es debatrà en petits grups que després compartirem.
|
| |
Objectius |
1. Compartir experiències d'aprenentatge globalitzadores, motivadores, capacitadores, i contextualitzades.
2. Analitzar activitats que fomentin el pensament crític, l'autonomia i la creativitat en l'alumnat.
3. Argumentar i evidenciar les característiques d'una avaluació formativa i formadora que ajudi l'alumnat a millorar.
|
| |
Continguts |
1. Estratègies d’alt impacte en l’aprenentatge
2. Metodologies globalitzadores
3. Personalització de l’aprenentatge i treball cooperatiu
4. Avaluació per a i com aprenentatge
|
| |
Formador/a |
Montse Irun Chavarria
|
| |
Avaluació |
- Satisfacció de les persones en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa i percepció de transferibilitat.
- Aprofitament en termes d'aprenentatge dels continguts de la formació orientats a una futura implementació a la pràctica docent.
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials.
- Valoració positiva de les tasques planificades en relació a l'aprofitament.
|
| |
Persones destinatàries |
Professorat de secundària
|
| |
E-mail |
crp-segria@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimecres |
07/10/2020 |
1700 |
2015 |
Sessió 2 |
dimecres |
14/10/2020 |
1700 |
2015 |
Sessió 3 |
dimecres |
21/10/2020 |
1700 |
2015 |
|
| |